FESTIVAL ESCOLA 2022-23

Divendres passat, vam gaudir d’un esdeveniment inoblidable que ens va portar en un viatge fascinant a través del temps. Amb la temàtica de “La Màquina del Temps”, els nostres talentosos alumnes van realitzar actuacions de ball impressionants que van captivar a tothom.

A les 15:20 hores, la Màquina del Temps es va posar en marxa, i els primers objectes van començar a aparèixer al nostre escenari. Cada objecte representava una època diferent, i els balls dels nostres alumnes van transportar-nos a temps passats amb estils de ball únics.

El ball de twist ens va fer reviure els fabulosos anys 60, amb la seva energia contagiosa i moviments animats. El mambo ens va portar a l’època daurada de la música llatina, omplint l’aire amb ritmes apassionats i melodies vibrants.

Després, el country ens va transportar a vastes praderies i a l’esperit de l’oest americà, amb els seus passos característics i el so inconfusible de les guitarres country. Seguint el fil del temps, el tango va captivar-nos amb la seva passió i elegància, transportant-nos als carrers de Buenos Aires i envoltant-nos en una atmosfera romàntica.

El rock va fer tremolar les parets  de l’escola amb la seva energia i rebel·lia, recordant-nos els grans clàssics del rock ‘n’ roll i els moviments lliures i enèrgics que l’acompanyen. La rumba catalana, amb la seva fusió de ritmes i passos característics, va fer ressonar el nostre cor amb el so de les nostres terres i les seves arrels musicals.

Amb l’urban dance, els nostres alumnes van demostrar la seva habilitat per dominar els moviments més moderns i contemporanis. Va ser un retrat vibrant de l’art urbà i la cultura juvenil que ens va deixar meravellats.

Per últim, el charleston va portar-nos als anys 20, amb els seus vestits de gala, els somriures coquets i els moviments de ball alegres i enèrgics.

El Festival d’Escola va ser una experiència única, una oportunitat perquè els nostres alumnes brillin i ens mostrin la seva passió pel ball. Amb la temàtica de la Màquina del Temps, vam viatjar per diverses èpoques i estils de ball, recordant el passat i celebrant la diversitat cultural.

Estem molt orgullosos dels nostres alumnes i dels seus esforços dedicats per crear aquesta experiència màgica per a tots. Esperem que hàgiu gaudit tant com nosaltres d’aquesta jornada inoblidable, plena de ritme, alegria i una gran dosi d’art.

Us deixem els enllaços per veure les diferents actuacions:

BALL P-3———>CLIQUEU AQUÍ

BALL P-4———>CLIQUEU AQUÍ