EXPERIMENTS: “STEM-A” L’H 20-21

Estimats pares,

el 18 de febrer vam dedicar tot el matí a fer tres tallers experimentals, adreçats als/les alumnes de 5è i preparats per alumnes de diferents IES de l’Hospitalet. Aquesta activitat estava prevista fer-la el dia 11 de febrer, per coincidir amb el dia mundial de les “Dones i nenes científiques”, però degut al confinament no el vam poder realitzar i l’hem portat a terme el dia abans esmentat.

La nostra col·laboració ha estat amb els següents instituts:

IES Mercè Rodoreda – Taller 8

“Treball digne i creixement econòmic”.

Experiment amb el qual els nens i nenes veuen com es podem fabricar materials sostenibles per fer envasos, bosses etc. que siguin biodegradables.

IES Bellvitge – Taller 9

“Indústria, innovació, infraestructures”.

Demostrar als nens i nenes que amb materials poc resistents es poden fer estructures i construccions molt fortes que ajuden a millorar la vida de la humanitat.

IES Torras i Bages – Taller 14

“Vida Submarina”

És un taller de papiroflèxia, on els nens i nenes han de reproduir  diferents animals del medi aquàtic, amb l’objectiu de conscienciar-los per protegir i gestionar de manera sostenible els ecosistemes marins i costaners.

Per acabar aquesta presentació, us deixem un enllaç d’un àlbum on podeu veure més fotos i videos del desenvolupament dels diferents tallers.

Cliqueu aqui: