ESCAPE ROOM: “Rota& Coli i els antibiòtics”

Aquesta setmana us volem ensenyar una activitat que van realitzar l’alumnat de sisè la setmana passada: ESCAPE ROOM: Fem un bon ús dels antibiòtics.💊💉👍

A partir de diferents proves que s’havien de realitzar en grup, els alumnes van aprendre molt sobre els antibiòtics d’una manera molt divertida, així doncs, van saber com evitar els contagis, quan és adequat prendre els medicaments, quines són les causes de les infeccions, etc.

En acabar les diferents proves, van poder comprovar els bacteris que hi ha a les mans, això els va conscienciar de com seria la manera correcta de rentar-se-les.

Els grans del Cicle Superior, s’ho van passar molt bé, a més a més, vam rebre la visita de la mare de l’Adrián, la Romina i, va venir la tele a gravar-nos com realitzàvem aquesta activitat tan entretinguda proposada per les infermeres i infermers del CAP Just Oliveras dins del projecte PROA (Programa d’Optimització de l’ús d’Antibiòtics). Van entrevistar a dos companys de la classe, a la Clàudia i al Pau, també al David, mestre de l’escola.

A continuació, us deixem un recull de fotografies dels alumnes fent l’escape room. Cliqueu aquí.

Per veure la gravació, AQUÍ.