Dia de la pau i la NO- violència 2021

Com cada 30 de gener, des de 1964, es celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau per recordar el llegat de Mahatma Ghandi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

No hi ha camí per la pau,

la pau és el camí  (Mahatma Gandhi)

Des de l’escola, en aquest curs tan diferent i condicionat per la situació sanitària, no hem volgut renunciar a aquesta celebració que propugna una educació permanent en la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

El divendres 29 de gener, com que no ens hem pogut reunir tots plegats al pati, des de cada classe s’ha fet un atrapa somnis, amb desitjos i paraules que no podem oblidar mai. Cada classe ho ha penjat al pati per tal que tota l’escola el pugui gaudir i comentar.

Si cliqueu a la següent imatge, podreu veure més moments d’aquest dia.