CATALÀ TASCA 7

Bon dia DRACS!! Avui és dimarts 2 de juny de 2020.

Ja ha començat el mes de JUNY, l’últim del curs. Copia la dita i decora-la ben xula!!

INVITACIÓ A LA LECTURA

dibuix-lectura | Escola Nova

És hora de recuperar la graella que vaig posar la setmana del 4 de maig a la tasca 3 de català. Us en recordeu que havíeu d’anar apuntant els llibres que llegíeu?

CONTES-A-CASA

Doncs bé, mireu la vostra graella i escolliu un dels llibres que tingueu apuntat. L’haureu de recomanar als vostres companys/es

Com ho hauràs de fer?

• Has de seguir el guió que t’adjunto.

GUIÓ RECOMANACIONS

• La presentació ha de tenir una durada d’un minut, minut i mig aproximadament, per tant, és molt important que quan ho practiquis a casa comptis el temps que tardes.
  • No podràs llegir-ho.
  • Ara bé el millor, no t’has de gravar en vídeo, ho hauràs d’explicar als companys/es el dia de la VIDEOTRUCADA, per tant, et recomano que sigui LA PRIMERA TASCA QUE FACIS AQUESTA SETMANA.
  • M’has d’enviar per correu la teva graella amb els llibres que t’has llegit aquests dies.

Ànims, has d’intentar que els teus companys/es tinguin moltes ganes de llegir el llibre que has recomanat!!

Judith??