CATACRICK, CATACRACK… CELEBREM LA CASTANYADA!!!!!!

Quines ganes teníem de que arribés la Castanyada a la nostra escola!!!! ⬆⬆⬆🔝🔝🔝

Durant la setmana les nostres alumnes han participat al “II concurs de decoració de fruits de tardor”. 🎃🎃🎃🎃🎃

D’altra banda hem repassat quins són els fruits típics que podem menjar durant aquesta època de l’any. Per això hem elaborat diferents broquetes saludables a les classes 😋😋😋.

Tanmateix, Halloween també ha tingut el seu espai a l’escola. Per això hem realitzat una manualitat vinculada a aquesta festivitat👻👻👻

Les mestres també han aprofitat les estones de biblioteca d’aquesta setmana per contar alguns contes terrorífics🙄🙄🙄🙄:

Per tancar la festa ens vam reunir al pati de l’escola per menjar castanyes i, els alumnes que havien participat al concurs de decoració, van fer una desfilada per mostrar les seves creacions a la resta de l’escola🎨🎨🎨.

Després de la desfilada es van lliurar els premis a les tres creacions guanyadores🏆🏆🏆:

I finalment vam ballar per celebrar aquest retrobament Castanyer👯👯👯👯:

PODEU VEURE MÉS FOTOGRAFIES CLICANT AQUÍ——>FOTOS