ACTIVITATS DIFERENTS 6

Hola nois i noies! Quina il·lusió  m’ha fet veure les vostres cares. Esteu molt grans.

Aquí teniu les propostes d’aquesta setmana:

1-LLENGUATGE VERBAL: 

– Al llarg de la setmana heu de llegir el conte: “La primavera” 

Conte

-Quin personatge t’ha agradat més?

-Escriu tres paraules que surten al conte.

-Fes un dibuix.

Diables per practicar la lectura: Agafeu una llibreta, de cada pàgina féu tres parts i poseu a cada part una síl·laba. Si juntes les diferents síl·labes surten paraules.

 

2-LLENGUATGE MATEMÀTIC: 

– Numeració: Has d’unir amb una línia  els números  en ordre. Així descobriràs quin és el dibuix que amaga els punts.

Aquí teniu uns exemples de traç de la grafia dels diferents números:

-Lògica: 

Ara un joc de sèries.

https://clic.xtec.cat/projects/cuc_seri/jclic.js/index.html

-Geometria: Amb ajuda dels pares has d’agafar uns espaguetis i reproduir les diferents formes geomètriques. Després les enganxes en un paper i posa el nom a sota. 

3-LLENGUATGE MUSICAL I PLÀSTIC:

  • Aquesta setmana ens hem vist i per celebrar-ho:” La cançó de la felicitat”.
  • Diable com ets un artista mira el que pots fer.

Materials:

* 1 ampolla de plàstic.

* 1 corda o cinta.

* 1 tap de plàstic.

* retoladors.

Amb  l’ajuda d’un adult retalla la part de dalt de l’ampolla,  corda la cinta al tap i a l’extrem posa l’altre tap. Quantes vegades fiques el tap a dins de l’ampolla?

  • Ara una mica de màgia:

Màgia

Fins a la setmana vinent. Espero les fotos de les activitats i els que encara no han enviat us convido a fer-ho.?

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut