4t – Visitem la Fundació CRAM!

El passat 5 d’abril la nostra classe va visitar la Fundació CRAM, que és una entitat dedicada a la conservació i recuperació del medi marí i que es troba situada a El Prat.

Primer, vam escoltar una explicació molt interessant sobre les tortugues marines i la seva presència a les platges de Catalunya. Després, vam participar en un joc en equip on vam prendre consciència de la importància de cuidar els mars i oceans. Vam poder observar mostres reals de plàstics i altres residus que acaben sent menjats per les tortugues.

També vam poder veure tortugues de veritat i escoltar les seves històries de vida, com van ser salvades pel CRAM i com van ser recuperades.

Per acabar, vam gaudir d’una estona a la platja on, a més de dinar i jugar, vam recollir alguns elements naturals (com ara sorra, pedres i petxines), per construir les nostres maquetes a classe.

Aquesta sortida ens ha ajudat a reflexionar en el fet que tots i totes hem de tenir cura del medi ambient en general i del medi marí en particular. A més, és una sortida de gran ajuda per a nosaltres perquè estem treballant a classe els ecosistemes marins.

Podeu veure les fotos de la jornada clicant aquí.