Aquesta tarda, l’alumnat de 2n. han pogut gaudir de SUPERFRUTIS. Un taller lúdic i educatiu que es realitza a les escoles de primària de Catalunya que participen en el Programa de la Fruita i/o de la Llet que promou el Departament d’Agricultura, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.
“La ciutat de MaKeDòNiA està en greu perill, l’epidèmia escampada per SUCRATOR s’ha apoderat de la ciutat i ha provocat la desaparició total dels hàbits saludables entre la població. L’Agència Secreta de Salut Pública, ASSP, ha decretat l’estat d’emergència. Només Superpoma i Superalbergínia amb l’ajuda dels Superfrutis podran desarticular les malifetes de SUCRATOR i restablir l’ordre. Què comenci la missió!”
Moltes gràcies a tot l’equip de SUPERFRUTIS de La Nave Va Teatre, ALUMNAT i MESTRES! Fins la propera…













M’ha semblat un taller super interessant una manera més de saber lo importan k és menjar fruita y hortalitzas, moltes gràcies!!!!