QUÈ PODEM SEGUIR FENT A CASA??

Benvolgudes famílies, alumnat i resta de comunitat educativa.

Aquí us deixem propostes educatives per anar fent aquests dies a casa. Les activitats proposades contribueixen al desenvolupament de l’autonomia personal (gestió del temps, autoregulació, presa de decisions…) i són significatives per a l’aprenentatge; perquè consisteixen en la realització d’activitats d’observació i de contrast d’elements propers a la realitat de l’alumnat, de cerca d’informació, d’indagació, de lectura, culturals, artístiques, lúdiques…, activitats alternatives per a l’aprenentatge en aquesta situació actual de tancament dels centres.

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

Propostes i Orientacions d’Educació infantil  i Educació Primària (segon trimestre fins setmana santa)

AQUÍ US DEIXEM UNES PROPOSTES ORIENTACIONS DEPARTAMENT-WEB

ESCOLA JOAN CASAS

Propostes i Orientacions d’Educació infantil i Educació Primària (tercer trimestre després de Setmana Santa)

PENDENT PUBLICACIÓ

COMUNITAT DE PETITS I PETITES

EI1  EI2   EI3

COMUNITAT DE MITJANS I MITJANES

EP1  EP2  EP3

COMUNITAT DE GRANS

EP4  EP5  EP6

1. jan

Hola a totom, com esteu, esperu que totom estigui be , i la gent que cumpleixi anys so pasi el millor posible fins aviat !!!!
    (perdo per les faltes) 🙂