Ex-padrins i fillols

Retrobada entre els padrins i fillols del curs anterior

El gust per la lectura a diverses estones d’escola, cada cop més, s’agafa amb força i il.lusió. És igual si és al pati, al migdia o al matí, tenim present la lectura arreu. Fins i tot, engeguerem un racó amb suggeriments que esperem ajudin si més no, a propiciar un ambient entorn la lectura, sigui el gènere que sigui. Entenem que llegir és, a més, una estona de gaudi, de compartir, de riure, de concentració, d’imaginació i molt més.
Entorn la lectura, a l’escola Joan Casas, fa temps que tenim engegat el nostre espai setmanal de les parelles de lectors. Alumnes de quart fent de padrins i els alumnes de primer com fillols, comparteixen una estona entre llibres, fent d’aquesta activitat un espai íntim i autèntic. I així, any rera any, els alumnes escullen un llibre de la biblioteca d’aula, i per diferents espais de l’escola comparteixen coneixement, llegeixen junts i tots aprenen, i molt!
Aquest any, a més, hem volgut propiciar un retrobament, alumnes de cinquè i segon, un altre cop junts, valorant els progressos, les millores i en definitiva, compartint, un cop més.
Dimecres 16/12, vam fer un primer retrobament, tot just abans d’acabar el primer trimestre.