Diada de Sant Jordi a l’escola Joan Casas: II Jocs Florals

II JOCS FLORALS AL PATRONAT MUNICIPAL

Enguany l’escola Joan Casas celebra el II Certamen de Jocs Florals tot participant els alumnes d’infantil i primària amb les següents tipologies textuals:

Alumnes premiats en el segon Certamen dels Jocs Florals de l’escola Joan Casas

Educació Infantil: dibuixos i rodolins d’aula; Educació Primària: EP1: la descripció del meu carrer, EP2: el conte, EP3: haiko, EP4: el còmic, EP5: la narració i EP6: la poesia.

Com cada any, des de l’alcaldia han regalat un llibre als alumnes i com sempre sortim del patronat amb ganes de llegir i trobar-nos històries amagades entre lletres. Us donem les gràcies.

La comissió de lectoescriptura, formada per mestres de l’escola han estat jurat de selecció dels treballs dels participants i confessen haver tingut una tasca complicada.

Aquest curs, a més, destaquem l’aportació de la Sandra Parejo, mestra de primària i escriptora. Comparteix amb nosaltres la seva experiència i ens anima a endinsar-nos en el món de l’escriptura i la lectura.

Moltes gràcies a tots i totes, heu realitzat una molt bona tasca que volem felicitar.

Feliç diada de Sant Jordi!