Comiat dels alumnes de sisè

Com cada any, els i les alumnes de tota l’escola ens ajuntem plegats per acomiadar a aquells alumnes que ens deixen. Aquest curs hem fet una trobada força íntima al patronat del poble i de manera carinyosa els grups han preparat poemes, cartes, cançons i balls per fer del moment quelcom original i propi.
Els mestres també han tingut la oportunitat de regar amb consells i bons desitjos els moments de comiat i ha resultat una festa única i entranyable. Els alumnes que marxen també han estat generosos explicant les seves experiències en el Joan Casas i ens han cantat amb il·lusió i alguna que altre llàgrima. De fet són coses que passen quan hi ha emoció i sentiment. Marxen preparats per una nova etapa que de segur plantejarà nous reptes. Per la nostra banda, ens queda un bon record i un llegat per compartir amb tots vosaltres, ja sabeu on estem, qui som i on volem anar!
Molt bon estiu