Benvinguts al curs 2016-2017!

Un cop més us volem donar la benvinguda a aquest nou curs.

Tornem de les vacances renovats i amb la il.lusió que ens caracteritza d’engegar nous projectes, noves experiències i en definitiva, nous reptes. Aquests primers dies de setembre hem tingut l’oportunitat de compartir les anècdotes d’estiu, d’establir nous llaços d’amistat, de conèixer cares noves i de recordar les conegudes. I tot plegat és un començar per continuar engrescant-nos ensenyant i aprenent plegats.
A l’escola hem renovat espais com els vestíbuls de les entrades principals, la biblioteca i les vidrieres del primer pis, estrenem banys pels més petits, ordinadors a les aules i pissarres digitals per tres aules d’infantil i tot amb la voluntat de fer de l’escola un espai net, endreçat i coherent amb la tasca que es desenvolupa.
Tenim engegats projectes engrescadors com ara participar en el Cantània, les proves Cangur, les parelles de lectors amb padrins i fillols, el certamen de lectura en veu alta, la setmana matemàtica, la setmana cultural i les jornades esportives. Ens uneix l’univers com punt de partida pels noms de les aules i dels grups i pels treballs interdisciplinars, expressions orals i altres presentacions. Continuarem participant amb la fruita a l’escola, amb la Marató de TV3 i amb les Minis i tenim l’agenda concertada amb la biblioteca SAV per vincular tallers i experiències, amb externs policials per fomentar l’educació viària i la navegació d’internet segura, i amb la diputació per estimular el consum sostenible.
No només això, sinó que mestres i alumnes estem vivint també canvis en les metodologies i les visions de com entendre el món matemàtic amb nous materials, nous enfocs i noves propostes. En aquest sentit els mestres continuem la formació engegada fa dos cursos amb visites d’externs, propiciant l’intercanvi amb altres escoles i generant noves visions que compartim per fer de l’equip docent un equip innovador, implicat i amb un únic objectiu, anar tots a una.
Les sortides i colònies també seran activitats que s’aprofitaran per generar vincles, establir relacions
de cohesió i conèixe’ns amb una altre perspectiva. En definitiva, donar l’oportunitat de conviure, de compartir i d’aprendre dels altres amb un entorn de lleure i de gaudi. Per això, tots i totes sou importants, pares i mares de l’escola, mestres, alumnes, monitors, vetlladora, logopeda, membres de servei i poble en general, per a que fem del col.lectiu de l’escola Joan Casas una comunitat oberta, conscient i participativa del progrés competent, autònom i responsable.