Sant Jordi

Els nens i nenes de primer juntament amb la resta de la comunitat educativa hem celebrat , tornant de vacances , la diada de Sant Jordi. Primer de tot volem agrair a les famílies i alumnes la gran i bona participació en l’elaboració del drac per decorar els passadissos de la nostra comunitat.

Els nenes i nenes de primer han participat en el concurs  , confegint rodolins per parelles. La decisió per part del jurat ha estat molt difícil, ja que la feina estava molt ben feta per part de tots i totes els /les participants. Cal felicitar-los/les . Finalment els/les  guanyadors/es han estat: 1A : Anna i  Ruth       1B: Mar i Enric.

Els/les alumnes van estar molt contents i contentes amb el llibre que els van regalar.

Aquí podeu veure unes fotos de la jornada literària.