JA TENIM NOMS DE CLASSE A EI1

Com ja sabeu les classes d’EI1 de l’Escola ja tenim nom: ELS CARGOLS (EI1A) i LES ABELLES (EI1B).

Aquests noms van ser triats pels infant després de visitar la nostra riera, tenint en compte que aquest curs a l’escola parlem de flora i fauna i ens endinsem a l’entorn més immediat amb el lema: Vida a la Riera!

També us volem agrair les vostres aportacions al projecte (fotografies, llibres, revistes, productes, etc.) que els vostres infants mostren a la resta de companys i companyes tot cofois.

Compartim amb vosaltres aquí algunes fotografies de la sortida. Les imatges del projecte encara ens les reservem, però ja estem treballant de valent.

Les tutores de EI1