FEM PINTURA DE GEL

Amb els nens i nenes de la classe dels cargols i de les abelles vam fer un experiment amb gel i pintura.

Vam posar uns recipients i uns gots amb aigua i pintura i els vam posar al congelador. Vam jugar i tocar el gel que hi havia a la nevera de l’escola, vam jugar amb glaçons que se’ns desfeien a les mans i relliscaven per damunt la taula.

Vam haver d’esperar fins l’endemà per poder saber què havia passat i vam fer prediccions. Alguns alumnes deien que potser la pintura canviaria de color o manifestaven dubte del què succeiria.

L’endemà quan ho vam anar a veure…sorpresa!!!! La pintura havia quedat dura com una pedra, podíem agafar-la amb la mà, era freda, embrutava i relliscava. Vam posar un gran paper al terra i vam poder pintar amb aquells glaçons de colors que es van anar desfent i mullaven el paper. Quan es van assecar vam penjar el mural al passadís.

Ens vam divertir i vam aprendre tot manipulant i experimentant .