Podcasts de sisè!

Els i les alumnes de sisè han estat preparant uns podcasts sobre temes diversos que de ben segur us interessaran, alguns us preguntareu què és un podcast, un podcast és una publicació de caràcter digital, en format àudio o vídeo i que es pot escoltar on-line.

Mitjançant aquests podcasts hem pogut desenvolupar competències digitals i lingüístiques, estructurant textos escrits i orals, gravant veus i fins i tot, fent efectes especials, si voleu escoltar aquests petits programes només cal que entreu a la web dels podcasts de sisè.

Us recomanem que seguiu atents i atentes a aquesta pàgina perquè anirem afegint podcasts nous i ben interessants.

WEB DE PODCASTS