OPERACIONS AMB REGLETS

L’alumnat de 5è hem estat treballant la multiplicació amb els reglets, això ha estat només la primera fase d’un seguit de sessions que treballarem amb aquest material que ens permetrà entendre la diferència clara entre multiplicar i dividir, i ens adonarem que la multiplicació ens acompanya a l’hora de realitzar la divisió.

Intentem donar diferents recursos i camins a l’alumnat per tal que cadascú utilitzi aquell que li resulti més entenedor i còmode a l’hora de resoldre situacions plantejades o que es puguin trobar.

Si cliqueu aquí, gaudireu de les imatges que demostren el procés seguit.