Entrades i sortides del centre

tard

ENTRADA RELAXADA

Tan a primària i especialment en l’educació infantil, permetem un marge de 5 minuts per entrar a l’escola. Això vol dir que l’alumnat que entra a les 9:00 h., pot venir a les 9:05 h. perfectament per tal d’evitar les presses, aglomeracions, corredisses, etc.

EDUCACIÓ INFANTIL

• Les famílies poden acompanyar els seus fills/es fins a la porta de la classe, on trobaran la mestra que els rebrà. En funció de cada curs, s’entrarà per una o altra porta.
  • L’alumnat de P3, entra per la porta “A”, l’alumnat de P4 i P5, entren per la porta “B”.
  • Si algun dia ha de venir alguna persona diferent de l’habitual a recollir el nen/a heu de signar una autorització i donar-la a la tutora. Si és algú que ho farà sovint cal deixar-ne constància a l’inici de curs.
  • Si heu de dir alguna cosa a la mestra, ho heu de fer a la sortida (migdia o tarda). Espereu a que hagin sortit tots els nens/es.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• Les famílies només poden acompanyar els seus fills/es fins la porta de l’edifici. Els alumnes aniran sols fins a l’aula que els hi pertoca.
  • L’alumnat de primària utilitzarà una porta diferent a cada cicle. Cicle Inicial, la porta d’accés del C/Cristòfor Colom, porta “C”.
  • L’alumnat de Cicle Mijà entrarà per la porta “D”, al C/Santa Llúcia.
  • L’alumnat de Cicle Superior entrarà per la porta “E”, al C/Santa Llúcia.

A TENIR EN COMPTE

• Si l’alumne arriba quan la porta ja és tancada caldrà entrar pel carrer Sta. Llúcia, porta “E” i justificar el retard. El personal de consergeria acompanyarà l’alumne a la seva classe (els pares no poden acompanyar als nens/es a la classe. Si no hi ha ningú a consergeria cal que espereu).
  • Quan un alumne/a hagi de sortir durant l’horari escolar, s’haurà d’informar al tutor/a de l’hora i del motiu de la sortida. Cap nen/a podrà sortir de l’escola si no el recull un adult. Quan el vingueu a recollir haureu de comunicar-ho a consergeria i signar el full de registre indicant el motiu de recollida del nen/a.
  • Els alumnes que passats 5 minuts de l’hora de sortida no els hagin vingut a buscar es quedaran a consergeria. Si passats 20 minuts encara no s’ha localitzat la família, l’escola trucarà a la policia local perquè se’n faci càrrec.
  • Si teniu concertada entrevista amb el tutor/a caldrà dir-ho a consergeria i esperar que us avisin.
  • Per qüestions higièniques i tal com recull la normativa vigent, recordem que no es pot fumar dins el recinte escolar (pati inclòs) i que tampoc s’hi pot accedir amb gossos ni altres animals.
  • Cal respectar les normes de pati i, mentre no soni la sirena d’entrada a l’escola, els familiars sou els responsables que els nens/es no s’enfilin a les tanques, no pugin per l’escala d’incendis, no s’embruti el terra, no dir “paraulotes”…