Menjador escolar

Aquí podeu descarregar-vos el menú mensual.

El servei de menjador l’entenem com un espai educatiu que fomenta la salut, els hàbits i els valors socials. L’assoliment d’hàbits i actituds és fonamental pel desenvolupament personal de cada nen.

La coordinació pedagògica de les hores d’atenció als alumnes es realitza des de la direcció.

Els menús s’adeqüen a les necessitats dels alumnes mantenint un correcte equilibri dietètic. Es reparteixen cada mes.

Els monitors són les persones encarregades d’atendre els alumnes i vetllar per l’adquisició d’hàbits tant d’higiene com socials i tenen cura del seu comportament a l’hora de dinar i al pati.

Des de les 12:30 fins a les 15:00 hores, s’ofereix el servei de menjador escolar durant tot el curs escolar. El menjador es pot utilitzar de forma fixa o bé els dies que es necessiti.

Aquest curs 2017-18 s’ha igualat la tarifa d’alumne fixe i alumne esporàdic: 6,20€/dia.

Disposem de cuina pròpia i el menjar és elaborat cada dia per una empresa especialitzada en nutrició infantil.

Monitors/es de menjador:

Monitors d’alumnes d’infantil: Neus, Míriam i Anna.

Monitors d’alumnes de 1r a 3r de primària: Aroa i Mohamed.

Monitors d’alumnes de 4t a 6è de primària: Yaseen i Cristina.

Coordinadora: Cristina Pardo.

Cuinera: Rosario Miranda