Premi a l’innovació educativa

El dissabte dia 9 de juny, vam poder assistir a la cerimònia dels premis mSchools Student Awards 2018″, participant en la celebració del 5è aniversari d’aquest certamen.

Després de quedar entre els 6 finalistes en la categoria de primària del Mobile History Map, un jurat format  per professionals de l’educació i de les tecnologies mòbils, va avaluar el projecte i l’exposició que van dur a terme els alumnes de 3r.,  segons els criteris especificats en les bases del concurs.

Van poder explicar, amb molts nervis, el projecte “Mollerussa la meva ciutat” i van enamorar un jurat que escoltava molt atentament als més menuts del certamen.

Va ser un dia ple de nervis, emocions i molta felicitat. Finalment, va arribar l’hora del lliurament de premis i vam ser els primers en pujar a l’escenari, aconseguint un tercer premi.

A les terres de Lleida portem una càmera 360º i 5 ulleres de realitat augmentada, que podrem compartir amb la resta d’alumnes del MIP. Contents i agraïts amb el nostre premi, però més contents de tot el què hem après i compartit al llarg d’aquest projecte.

Clicant a l’enllaç podreu veure el projecte: http://mhm.mobileworldcapital.com/ca_ES/escenari/292/showedit