Jornada amb l’Alícia Casals

Des de l’escola fomentem l’impuls de les STEM i d’aquí neix el nostre projecte sobre una científica catalana.

L’alumnat de 5è en una assemblea general va decidir que l’elegida era l’Alícia Casals, el tema de la robòtica els despertà molta curiositat i de seguida volgueren saber-ne més.

Avui, després de gairebé tot el curs treballant en aquest projecte, hem rebut la visita de l’Alícia Casals (enginyera industrial, informàtica en sistemes i catedràtica de la UPC especialitzada en robòtica mèdica) gran professional i gran persona alhora, que ens ha explicat la seva trajectòria: des de que va acabar la carrera d’industrials, com es va encaminar cap al món de la robòtica, els robots que ha creat i com aquests ajuden a la millora de la qualitat de vida de les persones i també ha insistit en la importància que les dones podem ser científiques, informàtiques, investigadores i tot el que ens proposem.

En acabar, hem estat una bona estona conversant amb l’Alícia.

Aquí deixem una mostra d’aquesta gran jornada!

1 comentari

1. Montse

Una visita mot enriquidora. Els nens han pogut veure que hi ha professions molt interessants a banda de les que els venen sempre al cap quan els preguntes; “de què vols treballar quan siguis gran?”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *