Jornades Culturals 2019

EDUCACIÓ INFANTIL

TARDA DE FAMÍLIES

A educació infantil hem passat una tarda molt bonica amb tots els familiars que han vingut a fer activitats a les aules dels seus fills/es o néts/es. Hem fet activitats d’allò més variades: ens han explicat contes, hem ballat sardanes, hem fet experiments, hem plantat una tomatera… Des d’aquí els volem donar les gràcies per la seva col·laboració!

TALLERS AMB ALUMNES DE L’INSTITUT

Aquesta setmana cultural també hem gaudit d’una taller que ens han realitzat nois i noies d’institut. Ens ha agradat molt  ja que  hem conegut la vida de persones molt importants de la música,  de l’art i que treballen per la pau.

CICLE INICIAL

-Clic per veure els vídeos-

CICLE SUPERIOR

L’alumnat de cinquè visita la Biblioteca Comarcal Jaume Vila i en coneix el seu funcionament. A banda de la visita, també han realitzat diverses activitats i durant una estona han pogut llegir i consultar llibres.

Durant les jornades culturals, cinquè ha realitzat tallers de poesia creativa i d’escultura.

Ha acabat la setmana realitzant una activitat molt significativa de la nostra escola i que potencia l’arrelament al territori: ha apadrinat el Monument de la Sardana.

Pel que fa a sisè, també ha apadrinat un monument de Mollerussa, el de la Senyera:

Els tallers de poesia creativa tampoc han faltat a les classes dels més grans de l’escola:

MARATÓ DE LECTURA “Llegim en veu alta” 2019

Aquí teniu les imatges de l’alumnat de primària del MIP que va participar en la 8a edició de la Marató de Lectura “Llegim en veu alta”, organitzada a través del programa Mollerussa Municipi Lector.