@dona’t a la final de mSchools

L’alumnat de quart comparteix amb tota l’escola, l’alegria d’haver estat seleccionats finalistes del certamen Mobile Student Awards 2019 en la categoria de Mobile History Map per segon any consecutiu.

Aquest curs el projecte que hem dut a terme s’anomena @dona’t. A través d’ell hem estudiat el teixit associatiu de la ciutat de Mollerussa a partir de les entitats presidides per dones. Mitjançant l’elaboració d’uns indicadors. l’alumnat va organitzar entrevistes emeses a MIP Ràdio per a conèixer les enitats seleccionades i després vam realitzar deu visites a les seves seus socials o punts representatius per tal de veure-les de més aprop i crear el material audiovisual necessari per l’aplicació MHM.

El darrer pas és preparar la final per la hem estat seleccionats, ja que els nens i nenes hauran d’explicar el projecte davant el jurat mSchools. Esperem poder-hi assistir amb tots els i les alumnes, els familiars  i companys d’escola que ens vulguin acompanyar.

Aquest projecte i la preparació de la final són possibles gràcies a la col·laboració de tot el professorat del MIP i l’esforç de tot l’alumnat. Enhorabona!

Per conèixer el projecte: http://mhm.mobileworldcapital.com/ca_ES/escenari/819/showedit