Apunteu-vos al Pla Català de l’Esport!!!

Benvolgudes famílies, aquest curs 2018/19 l’escola continua participant en les activitats del Pla Català de l’Esport. Durant tot el curs s’organitzaran diferents activitats quasi cada cap de setmana, la majoria són crossos comarcals però també hi haurà altres tipus de trobades multiesportives, com per exemple de futbol, bàsquet, dodgeball, zumba, aeròbic i altres.

Amb el pagament de només 6.5 euros en concepte d’assegurança l’alumne tindrà el dret d’assistir a totes aquestes trobades durant tot el curs juntament amb companys i companyes de les diferents escoles de la comarca.

Com a novetat d’aquest curs si un alumne només vol participar en una activitat puntual només haurà d’abonar 2 euros en concepte d’assegurança esportiva.

Qui vulgui apuntar-se ha de fer el pagament al despatx de l’AMPA, al sr.Jordi M.

Per a més informació contacteu amb el Toni Mateus, coordinador del Pla Català de l’Esport a l’escola i tutor de 5è B.