PROGRAMA SI

L’escola participa en el Programa SI que promou la Fundació SHE. Presidida pel Dr. Valentí Fuster, la Fundació SHE neix amb el repte de disminuir la malaltia cardiovascular, primera causa de mort al món. Les dades demostren que els factors de risc cardiovascular es presenten a una edat cada cop més primerenca i que els estils de vida poc saludables que s’adquireixen durant la infància, com ara el sedentarisme o una alimentació inadequada, es mantenen fins a la vida adulta.

Per això, la Fundació SHE (Science, Health and Education) ha desenvolupat el PROGRAMA SI, un projecte de promoció de la salut que fomenta estils de vida saludables, incidint en:
  • el coneixement del cos i del cor
  • l’alimentació saludable
  • la pràctica d’activitat física
  • i la gestió d’emocions.

Es treballen bàsicament i de forma repetitiva rutines que poden esdevenir hàbits.

En Càrdio, el personatge central del programa en aquesta etapa, conjuntament amb els Monstres Supersans, motiva els infants a tenir cura de la seva salut.

DES DE LA L’ESCOLA I LA FUNDACIÓ SHE US ANIMEM A LES FAMÍLIES A PARTICIPAR ACTIVAMENT EN EL PROGRAMA, REALITZANT ACTIVITATS TOTALMENT VOLUNTÀRIES I AIXÍ MATEIX, US ANIMEM TAMBÉ, A CONSULTAR ELS RECURSOS QUE POSEM A LA VOSTRA DISPOSICIÓ:
  1. DONEU UN COP D’ULL A LA WEB DEL PROGRAMA SIAPARTAT FAMÍLIES (Hi trobareu una mica d’explicació sobre com es treballa el programa i també articles força interessants per llegir aquests dies de confinament): https://www.programasi.org/familias
  2. MIREU EL VÍDEO DE PRESENTACIÓ DEL DR.FUSTER (El doctor Valentí Fuster (president de la Fundació SHE), ens presenta el Programa de Salut Integral realitzat a la nostra escola. Un programa en el qual les famílies teniu un paper molt important)
  3. LLEGIU I OBSERVEU AQUEST PÒSTER, EN EL QUAL EL DOCTOR US DEIXA UNS MOLT BONS CONSELLS! FEU UN CLIC!
  4.  TAMBÉ US RECOMANEM LLEGIR I DESCARREGAR-VOS AQUESTA GUIA:
    Guia: La promoció de la salut emocional per a les famílies d’educació infantil

MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES I CUIDEU-VOS MOLT!

SALUT!

A CONTINUACIÓ US DEIXEM ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE JA HEM FET A L’ESCOLA EN RELACIÓ AL PROJECTE:

P3- ARRIBA EN CÀRDIO A LES NOSTRES CLASSES

P3-DIBUIXEM EN CÀRDIO (FEU UN CLIC A LA IMATGE)

P3-ENDEVINEM (AMB EL SENTIT DEL TACTE): QUIN OBJECTE ÉS? (FEU UN CLIC A LA IMATGE)

PSYCHOMOTRICITY – WHERE IS OUR HEART?
(FEU UN CLIC A LA IMATGE)

P5-ENS PESEM I MESUREM (FEU UN CLIC A LA IMATGE)

ATENCIÓ EN CÀRDIO I ELS SEUS AMICS, ELS MONSTRES SUPERSANS, TAMBÉ ESTAN CONFINATS!

MIREU EL VÍDEO I APROFITEU ALGUNS DELS SEUS CONSELLS SALUDABLES I DIVERTITS! ESPEREM QUE US AGRADIN!

POSSIBLEMENT ENS VISITARAN A LA NOSTRA ESCOLA!!!