Matemàtiques amb l’Scratch

Avui, hem dut a terme la segona sessió del taller “Scratch” amb les nenes i els nens de sisè.

Tot treballant la geometria, aquesta eina fa que l’alumnat interioritzi els angles o els costats dels polígons, d’una manera lúdica i molt visual.

Sovint fem primer les representacions amb el mateix cos i després programem les seqüències perquè el gat les dibuixi a la pantalla.

Avui, la tasca ha estat: dibuixar un triangle i un quadrat en diferents posicions de l’escenari. Un cop aconseguit el primer repte, l’alumnat ha modificat el tamany i el color dels polígons.