MIP Ràdio – La resistència

MIP Ràdio no s’atura amb el confinament. Ara més que mai, aquesta eina de comunicació ens serveix per compartir novetats, vivències, aprenentatges i emocions.

Clicant els enllaços podreu escoltar cada contingut. Tots ells tenen molt de valor, són produits i gravats des de casa amb mitjans casolans pels alumnes de l’escola i editats pels mestres accedint digitalment a l’estudi de MIP Ràdio.

Ens en sortirem!

Entrevista sobre el COVID-19 de l’alumne Arnau Montalà al seu pare, regidor de l’ajuntament de Mollerussa.

Notícia de Joan Pocurull.

Notícia de l’Abel, la Lídia i la Mia.

Recepta d’ous de pasqua d’en Roc i en Cam Salvadó.

L’Hugo Alvarez entrevista el seu pare Oscar. Explica com una xarxa d’impresores 3D fabriquen materials de protecció sanitària de forma urgent i altruïsta per col·laborar en l’emergència sanitària que ens afecta.

La Sakura Pastor presenta un nou noticiari sobre la COVID19.

El següent podcast explica un dia de confinament de l’Eudald, segurament t’hi sentiràs molt identificat o identificada.

La Queralt Vilalta ha redactat aquesta notícia al voltant de la COVID-19

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *