Elecció delegats de 4tB del 1r trimetre

Aquest primer trimestre hem estat preparant unes votacions i hem fet una campanya electoral.

Per començar el mestre ens va demanar qui volia ser candidat a delegat/da de la classe. Després les persones candidates van preparar una explicació per a què els votessin, alguns amb presentació de diapositives i d’altres escrit en un paper.

A continuació les candidates van fer un mural per explicar per a què les havíem de votar.

Per últim vam votar i van sortir elegits l’Andrea i el Marwan. Hi va haver un empat entre la Rania i el Marwan, el següent dia vam votar per desfer l’empat.

Les persones delegades han d’assistir a les assemblees de delegats amb la directora i escoltar els seus companys i companyes per saber què han de canviar del funcionament de l’escola i la classe.

Aquest escrit ha estat realitzat per tots els nens i nenes de 4t B conjuntament.