NANO SATÈL·LIT ENXANETA

Arrel de veure l’InfoK a l’escola, la Mariona Pi de 4rtA va decidir participar de la iniciativa per batejar el primer nano satèl·lit català. Aleshores, a través del web de l’infoK va enregistrar un vídeo explicant perquè s’hauria de dir Enxaneta. El passat 3 de març, la Mariona, juntament amb els altres finalistes, va assistir a un acte del programa InfoK, al Cosmocaixa, on va rebre la notícia que, finalment aquest aparell es diria Enxaneta. A l’escola estem molt contents per aquesta iniciativa i a continuació us deixem algunes imatges de l’acte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *