Estudis

En aquest enllaç trobareu el Projecte Educatiu de Centre aprovat al Consell Escolar del curs 21-22

PEC 21-22

L’oferta formativa actual vol adequar-se a les diferents necessitats de totes les persones que volen venir a l’escola per aprendre música.

L’escola ofereix classes des d’infants de P5 fins a persones adultes que ja es troben fora de l’edat escolar.

L’oferta formativa de la nostra escola inclou estudis de les següents especialitats:

• llenguatge musical
  • cant coral
  • combo
  • orquestra
  • cambra
  • guitarra clàssica i elèctrica
  • piano clàssic i modern
  • baix elèctric
  • acordió
  • flauta travessera
  • clarinet
  • violí
  • violoncel
  • bateria
  • trompeta
  • veu

Els estudis des d’infantil fins a sisè de primària s’encaminen a assolir el nivell adequat per, si s’escau, accedir a través de les proves d’accés als conservatoris de referència.

A partir dels 12 anys, el pla d’estudis es diversifica en funció dels interessos, necessitats i inquietuds dels alumnes amb estudis no reglats ( Pla lliure).

Fins el dotze anys, els estudis s’estructuren de la següent manera: