Sessió de presentació de l’aplicació “Map to the stars” i visita de la Sol Picó

Els grups de 3r i 4t  hem realitzat diferents sessions de dansa, al llarg del curs, acompanyats dels nostres mestres (Joan Bayon, Rosa Maria Soldán, Mercè Valldeoriola i Maria Vallès). Aquestes sessions pretenien verificar el funcionament de l’aplicació “Map to the stars” que ha estat elaborada per professionals de la dansa de quatre ciutats europees (Marsella, Amsterdam, Roma i Barcelona) amb l’objectiu de dur la dansa a les escoles.

El 18 de juny ens vam trobar al Mercat de les Flors amb nens i nenes de les escoles Mil·lenari, els pins i Mossèn Jacint Verdaguer que han fet la mateixa tasca que nosaltres. Durant aquesta sessió i de la mà de les coreògrafes Lipi Hernández i Àngels Margarit vam tenir l’oportunitat de practicar algunes propostes que conté l’aplicació i col·laborar així en la presentació d’aquesta eina informàtica a diversos professionals de la dansa.

Abans de començar la sessió, la classe “Cor de bresca de mel” vam rebre una visita molt especial per a nosaltres, la SOL PICÓ. La ballarina valenciana ens va visitar perquè la Lola J. va elaborar una fitxa sobre ella per incloure-la en el recull de dones que hem estudiat al llarg del curs. Quan en Guillermo Weickert (el nostre coreògraf d’enguany) es va assabentar ens va posar en contacte amb ella.

Durant la trobada li vam regalar un petit recull de paraules que ens venen al cap quan pensem en dansa (viatge, experimentar, pensar, provar, confiança, escolta,..entre 26 de diferents) i una copia de la fitxa que explica les dades professionals de la ballarina.

Gràcies Sol per la visita i per quedar-te una estona a veure com ballem dalt de l’escenari!!

Si voleu tenir més informació sobre l’aplicació cliqueu als dos enllaços i si voleu ens voleu veure en acció cliqueu aquí.

Map to the Stars

Map To The Stars – About