Normes de l’escola

• Assistència i puntualitat. L’assistència a l’escola és obligatòria. S’ha de justificar sempre les faltes d’assistència i retard al mestre/a tutor mitjançant l’agenda.
  • No es deixarà sortir a cap nen/a sol/a en hores lectives. Si per algun motiu ha de sortir, l’han de passar a recollir i avisar amb antelació.
  • Puntualitat a l’hora de recollir a les 13h i a les 17h.
  • Les famílies o acompanyants dels alumnes NO PODEN entrar a dins en el recinte escolar, ja que si així es fes, la mestra hauria de desatendre els seus alumnes.
    • A PRIMÀRIA cal que els deixin i recullin a la porta.
    • A INFANTIL només entraran durant el primer trimestre els pares de P3 per facilitar l’adaptació. En canvi, a les sortides, podran entrar tots.
  • El  referent és el tutor/a, no la direcció ni el conserge. El tutor/a és qui informa a els famílies i qui fa el seguiment de tot el que escau al dia a dia de l’alumne./a (sortides, deures, activitats, …)
  • En cas, que vulguin parlar amb el tutor o altre mestre/a de l’escola, cal que demani hora prèviament. S’ha d’utilitzar l’agenda escolar per demanar hora.
  • Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial no poden marxar sols a casa. Cal que marxin amb un adult. En cas de no fer-ho, caldrà signar una autorització. També si marxem amb germans grans.
  • No es pot fumar en el recinte escolar.
  • Objectes electrònics (mòbils, PSP, rellotges amb alarmes,…). No es permetrà portar aquells objectes que puguin distreure l’estudi dels alumnes. En el cas que els portin, els pares hauran de venir a recollir.
  • Cal tenir cura de la higiene personal (dutxats diàriament i roba neta).
  • Reviseu cada dia l’agenda dels vostres fills.
  • A L’Escola fem L’ESMORZAR SALUDABLE. El Doctor Vitamines ens recomana seguir els seus consells per poder créixer forts i sans.
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous