Trobada d’Escoles Verdes

Som els Escamots Verds de 6è i acabem d’anar al museu de la pell per la trobada d’escoles verdes de l’Anoia.

Allà hem muntat la nostra paradeta (“ERA LA MILLOR”)

Quan hem arribat, ens han donat la benvinguda a totes les escoles.

Ens hem dividit en grups i hem après coses que fan altres centres, ja siguin llars d’infants, escoles i instituts. Quan hem acabat hem esmorzat al pati del museu de la pell. Hem fet un segon torn de paradetes i quan hem acabat hem posat en comú la informació.

A continuació, hem sortit al carrer a preguntar a la població d’Igualada 5 preguntes del tema reciclar. Per acabar hem dinat i hem marxat altra vegada cap a l’escola.

Ha sigut un dia molt guai!!!

JAN, CARLA i SALMA