L’ESTIU, JA ÉS AQUÍ

Ahir i avui a l’escola hem fet festa grossa per celebrar plegats que el curs ja s’ha acabat!

A la pista vam fer els tallers internivells, som escola verda i aquest curs l’aigua no hi ha estat present, però sí que ens ho vam passar rebé jugant al joc de la cullera, fent el circuit, el paracaigudes, les bitlles, l’elefant…

Avui com a cloenda hem pujat a la pista per acomiadar i desitjar molt sort als de 6è. També hem fet un reconeixement als nens/es de P5, que el curs vinent ja faran 1r. Així mateix, als mestres que aquest any han estat amb nosaltres i que el proper curs aniran a unes altres escoles.

Per finalitzar la jornada hem preparat un esmorzar ben especial: pa amb xocolata, amb formatge, amb tonyina. També galetes i fruita ben estiuenca!

Tot seguit us compartim imatges dels moments viscuts que us animem a visualitzar en família!