Bones nois i noies de sisè!
Com ha anat Sant Jordi, us han regalat gaire roses i llibres?
Hem pensat, que ja que estem tancats, durant les properes setmanes, farem un recorregut per veure el món a través de les feines que hem de fer. Què us sembla? Així doncs, aquestes dues setmanes vinents farem un passeig per Oceania a través de català, mates i medi!
Us hem penjat les feines de dues maneres, amb Word i amb Pdf. Intenteu primer descarregar els arxius amb format Word perquè poder escriure-hi directament. Si no us va bé perquè se us ha desconfigurat i mogut tot, llavors agafeu els pdf.
Esperem que les noves feines us ho facin passar bé com les del projecte del cinema. Des de l’altra banda de la xarxa, nosaltres continuem esforçant-nos per crear unes actvivitats divertides i que us despertin la curiositat.
|
ARXIUS A WORD |
ARXIUS A PDF |
| – | 1. Explicacions dels deures |
| 2. Oceania – Català | 2. Oceania – Català |
| 2. Oceania – Català (tríptic) | 2. Oceania – Català (tríptic) |
| 3. Oceania – Mates | 3. Oceania – Mates |
| 4. Oceania – Medi | 4. Oceania – Medi |
| – | 5. Medi – Repte 3 (Montnegre Corredor) |
| 6. ACTIVITIES, APRIL 27-1 | 6. ACTIVITIES, APRIL 27-1 |
| – | 7. Castellano (explicacions a les instruccions, no cal descarregar res) |
| – | 8. Educación física (explicacions a les instruccions, no cal descarregar res) |
Som-hi doncs! ?
Tutores de 6è


