Ja estem a la segona setmana de maig! I a punt de començar una nova setmana d’escola a casa. Tot seguit trobareu les activitats que haureu de realitzar:
CATALÀ I MEDI NATURALS
Aquesta setmana repassarem l’alimentació. Us en recordeu que és la roda dels aliments?
Us proposem que feu un menú del dia en compte de seguir una dieta variada i equilibrada. Recordeu que:
– És important que durant el dia fem entre 4 o 5 àpats diaris.
– Heu d’incloure entre un o dos aliments de cada grup de la roda d’aliments.
– Feu una graella per organitzar el menú.
Matemàtiques
Continuem repassant els cossos geomètrics. Aquesta setmana observarem els diferents tipus de piràmides i haureu d’omplir el quadre de continuació:
A continuació us proposem una activitat per practicar el càlcul mental. Podeu escollir si voleu fer sumes, restes o multiplicacions, el nivell de dificultat o si voleu que us conti el temps (aquesta activitat, és per entrenar el cervell, no caldrà que feu retorn).
http://mothmatic.com/Juegos.htm
Religió i ètica
EL MEU ARBRE
A través del nostre arbre coneixerem les nostres capacitats i qualitats individuals, en descobrirem de noves amb l’ajuda de la nostra família, i reconeixerem els èxits i els posarem en valor. Tots els membres de la família poden fer el nostre arbre, adults i infants.
Material què necessitem: Fulls, llapis i colors.
Com es fa?
- Dibuixa un arbre ben bonic i gran (ha d’ocupar tot el full), amb les seves arrels, branques i fruits.
- Has d’escriure:
-
- A les arrels, les qualitats i les capacitats que creus què tens. Per exemple: “Sóc treballador/a”, “Sóc divertit/a”, …
- A les branques, les coses positives que fas. Per exemple: “Ajudo a les feines de casa”, “Endreço la meva habitació”, …
- Als fruits, els èxits que has aconseguit. Per exemple “Tinc molts amics”, “Trec bones notes”, …
Després podeu fer una posada en comú, cada membre de la família pot afegir al seu arbre allò que els altres veuen (qualitat, capacitat o èxit) escrit d’un altre color. Perquè a vegades, nosaltres mateixos no som capaços de veure coses bones que tenim i ens costa valorar-nos, i els altres poden ajudar.
EDUCACIÓ FÍSICA
Bona setmana nens i nenes de 3r!
Us proposo una activitat oberta i diferent: INVENTAR UN JOC. Podeu utilitzar materials que tingueu a l’abast per casa per a realitzar-lo. Intenteu ser originals i creatius. Per donar una mica de idea: poden ser jocs de punteria, de salts, curses…o fins i tot d’una barreja de tots.
Quan feu el joc i hàgiu gaudit d’ell, graveu-vos explicant-me què heu utilitzat per fer-ho, com es juga i si us ha agradat el vostre joc.
Molts petons i abraçades!
CASTELLANO
Hola, esta semana como ya llevás un tiempo en casa, he pensado que me expliques lo que hacés durante el dia. Si sales lo anotas también. A partir de esta graella añade la actividad o cambia las horas si lo necesitas. De 9 a 10 es un ejemplo.
| Hora |
Actividad |
| 9 a 10 | Todavía estoy durmiendo y soñando con mis cosas. |
| 10 a 11 | |
| 11 a 12 | |
| 12 a 13 | |
| 13 a 15 | |
| 15 a 17 | |
| 17 a … |
ENGLISH:
Hello students!
How are you? I’ve got 2 new tasks for you:
TASK1 – A SONG about WILD ANIMALS!
Us proposo escoltar una cançó sobre els animals salvatges. Teniu la lletra a la pàgina 49 del CLASS BOOK:
Aquí teniu l’àudio: Audio CD 2. Track 28..mp3
Us deixo un petit PICTURE DICTIONARY per revisar les paraules que hi surten.
Escolteu-la bé uns quants cops perquè…. voldré sentir com la canteu! Envieu-me un vídeo on canteu la cançó, tot acompanyant la lletra amb els gestos adequats. Podeu acompanyar-vos de la cançó original, és clar, però heu de cantar-la vosaltres també. Vinga, que serà divertit i segur que ho fareu molt bé!
TASK 2 – ACTIVITY BOOK tasks:
Treballarem la pàgina 49 de l’Activity Book. Com sempre, si no teniu el llibre, podeu escriure’m les respostes en un full. A l’activitat 1, llegiu bé les frases i escriviu-les sota l’animal corresponent: Is it a crocodile or a gorilla? Després, podeu escoltar la cançó anterior de nou i numereu les frases segons l’ordre amb què hi apareixen. Fixeu-vos en l’exemple.
A l’activitat 2, utilitzeu el PICTURE DICTIONARY per escriure bé les parts del cos. Després relacioneu-les amb les imatges.
*** EXTRA TASKS! Si voleu practicar més, podeu fer-ho amb aquestes tasques (opcionals). Com sempre, no us cal imprimir; podeu escriure’m les respostes en un full:
Goodbye!
Recordeu de retornar les activitats a finals de setmana.
Una abraçada virtual













