Sant Jordi 2025

Hola famílies! Aquesta setmana hem celebrat les jornades de Sant Jordi, tres dies en els quals hem fet activitats de tot tipus relacionades amb la festivitat.

Vam començar el dimecres 23 fent tallers intercicle, creant diferents manualitats. A la tarda vam anar a veure les paradetes del centre de Mataró i cada classe va poder escollir un parell de llibres per la biblioteca d’aula.

El dia 24 vam fer un altre taller i vam compartir una bona estona d’apadrinament lector, amb els padrins i fillols, i ens vam intercanviar un dels detallets que havíem creat pel matí. A la tarda els nens i nenes de 5è i 6è van organitzar unes paradetes al pati amb diferents opcions: pintacares, photocall, construcció de castells, punteria, carreres de relleus… Va ser súper divertit!

Avui, dia 25, hem fet obres literàries adaptades a cada curs. Aquest any, però, totes les obres han girat al voltant d’un tema: el nostre cirerer, que ha fet 25 anys! i a la tarda, per acabar la setmana… Peli i crispetes :)!

Us deixem aquí l’àlbum amb totes les imatges.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut