HOLA NENES I NENES DE LA CLASSE DE LES ZEBRES
ESPERO I DESITJO QUE ESTIGUEU TOTS BÉ!!!
TAL COM SABEU ENS HEM DE QUEDAR UNS QUANTS DIES A CASA I HEM PENSAT QUE PER PASSAR MILLOR AQUESTES ESTONES US ANIRIA BÉ UN PETIT CALAIX D’ACTIVITATS, IDEES I REPTES PER A FER A CASA.
UNA ABRAÇADA MOLT FORTA!! TOT ANIRÀ BÉ!!!
- ACTIVITATS RELACIONADES AMB LES MATEMÀTIQUES:
– Crear un calendari del mes d’abril per anar apuntant els dies que estem a casa, escrivint els dies de la setmana. Podeu treballar el comptatge dels dies que van passant i aprofiteu per apuntar i dibuixar el temps meteorològic del dia, o esdeveniments importants com aniversaris familiars.
2. ACTIVITATS RELACIONADES AMB LA LLENGUA ( LECTOESCRIPTURA):
– Penjar un paper d’embalar, cartolina o folis a la paret i escriure l’abecedari amb lletra de pal i a sota amb lletra lligada.
– Escolta de l’Abecedari fonològic: https://www.youtube.com/watch?v=uvrdzQwLhHc
3. ACTIVITATS RELACIONADES AMB LA MOTRICITAT FINA:
– Enfileu talls de fruita en un pal per fer-ne una brotxeta (podeu aprofitar i treballar també les sèries de 2 o 3 elements)
4.ACTIVITATS RELACIONADES AMB L’EXPERIMENTACIÓ:
– Com podeu fer plastilina casolana per si voleu experimentar: https://criatures.ara.cat/blogs/manualitats-infantils/Avui-plastilina-casolana_6_1629497035.html


