
Poques setmanes abans que tots plegats comencem les vacances, us volem fer arribar aquestes breus reflexions de final de curs. És la nostra manera de desitjar-vos a tots un molt bon estiu.
Reflexions de final de curs. I molt bon estiu!
Arriba un altre final de curs per tots els qui integren la comunitat educativa… i també per nosaltres, que en aquesta època de l’any acostumem a tancar el curs que marxa en què hem estat treballant amb tanta empenta per començar-ne un de nou amb moltes novetats.
Aquest ha estat un altre any complicat per als que ens agrada elaborar materials educatius per a la construcció de nous projectes, i tot amanit amb una llei la LEC que ara ha complert 10 anys i que ha volgut transmetre als centres que el canvi que ha calgut fer ha estat sobretot metodològic, i que en aquest temps ha tingut dues grans crisis: la política i l’econòmica. Amb els recursos pel seu desplegament amb prou feines ha superat la meitat del que estava previst. El Conseller Josep Bargalló avui mateix ha plantejat la necessitat de més recursos per l’Educació.
No hi ha cap dubte que els canvis s’han de produir, que és bo que sigui així, perquè l’evolució de la societat i per tant de l’educació és imprescindible per progressar i aconseguir l’èxit escolar, que és l’objectiu últim de tots els que formem part de la comunitat educativa. També és el nostre, i contribuir d’aquesta manera a construir una escola nova que sigui millor i arribi a tots, i ho podrem fer amb garanties sempre i quan els nous pressupostos comptin amb l’Educació.
Per això un any més renovem el nostre compromís amb l’escola, des dels diferents àmbits, cadascun aportant allò que vol i pot, i expressem el nostre desig de continuar treballant pel present i pel futur de l’educació dels nostres infants.
Us animem a fer el mateix… després de fer unes bones i ben merescudes vacances!

Esperem retrobar-nos amb tots vosaltres en aquest acompanyament dins del camí educacional.
Molt bon estiu!


