Aquest any els alumnes de sisè han volgut participar en una proposta que es realitza a les sessions d’Educació Física. Aquesta proposta els servirà com a element motivador per poder entrenar i preparar-se per la gran Biatló que se celebrarà el 6 de juny.

Vam estar pensant com ho podíem fer i va sorgir la idea de fer un viatge fictici a un país proposat pels nens i nenes de sisè.

El primer pas va estar cercar un país que els agradés molt i tinguessin il·lusió per anar a visitar algun dia i ho podien fer per grups o individualment. Van haver de buscar informació per després fer una petita presentació als seus companys/es. On explicaven la distància que hi ha, la cultura, llocs curiosos, llocs importants, el menjar típic, etc.

Una vegada obtinguda la informació i preparades les presentacions, havien d’intentar convèncer els seus companys per escollir el seu país. En finalitzar aquestes presentacions vam fer una votació i vam seleccionar un dels països exposats.

La informació principal que necessitàvem per realitzar el projecte era saber la distància que hi ha entre Barcelona i el país seleccionat.

Al final vam seleccionar Itàlia, concretament Milà. La distància que hi ha entre Barcelona i Milà és de 822  km en línia recta i 982,2 km per carretera.

Vam estar parlant que com el biatló és córrer i nedar vam seleccionar de fer la distància en línia recta, ja que passa per alguns camins i també pel mar Mediterrani.

Desafiament de Guerrers (Jose)

Ahir diumenge vaig realitzar la cursa “Desafiament de Guerrers” on vaig fer 12 km de cursa i 25 obstacles que havia d’anar superant. Els obstacles que em vaig trobar eren: pujar a la corda, portar un sac ple de sorra a l’esquena, escalar murs, etc. Va… Llegeix més»