PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Aquí trobareu tota la informació relativa al procés de preinscripció del curs 2020-2021:

OFERTA DEFINITIVA DE PLACES CURS 2020-2021 LLISTAT DEFINITIU ADMESOS

LLISTES D’ESPERA

OFERTA INICIAL DE PLACES CURS 2020-2021

LLISTAT AMB BAREM PROVISIONAL

LLISTAT AMB BAREM RESOLTES LES RECLAMACIONS

LLISTAT AMB BAREM DEFINITIU

NÚMERO DE DESEMPAT: 33.386

La consulta dels resultats a través del web Estudiar a Catalunya

Cal tenir en compte que l’identificador que heu d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a

COM FER LA PREINSCRIPCIÓ?

D’acord a les ordres del departament d’Educació de la resolució EDU/576/2020 del 28 de febrer del 2020:

+La preinscripció serà només telemàtica i excepcionalment serà presencial.

+El centre només atendrà preinscripcions. En cap cas visites.

Presentar la sol·licitud i la documentació (només una sol·licitud per alumne en el centre escollit en 1a opció en què constin els diversos centres per ordre de preferència)

Més informació:

COM PRESENTAR LA SOL·LICITUD TELEMÀTICAMENT

Per a una millor de la nostra bústia de correu us demanem que l’assumpte identificatiu sigui clar (per exemple: Preinscripció Curs i Nom de l’infant).

ATENCIÓ AL CENTRE (cita prèvia)

US DEMANEM QUE NO UTILITZEU AQUEST PROCÉS A NO SER QUE SIGUI ESTRICTAMENT NECESSARI

DATES DEL 13 AL 22 DE MAIG DEL 19 AL 22 DE MAIG
OBLIGATORI Enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació acreditativa a l’adreça de correu electrònic:

preinscripcio@escolacarlit.cat

Respectar les normes de seguretat i higiene*
DOCUMENTACIÓ

ESCÀNER O FOTO

• Llibre de família
  • DNI o NIE o PASSAPORT… de la persona sol·licitant
ORIGINAL I FOTOCÒPIA

• Llibre de família
  • DNI o NIE o PASSAPORT… de la persona sol·licitant
BAREMS

Serveix l’adreça que consta en el DNI o NIE, si no és correcte cal certificat de convivència.

Cal presentar documents acreditatius per obtenir la puntuació

40 Punts: Germans escolaritzats al centre o pares o tutors legals que hi treballen (en el moment de presentar la sol·licitud).

30 Punts: Quan el domicili habitual es troba a l’àrea d’influència del centre.

20 Punts: Quan el pare, mare o tutors demostren que e lloc de treball està en la zona d’influència.

15 Punts: Quan el domicili es troba en el mateix districte.

10 Punts: Quan el domicili està en el mateix municipi.

10 Punts: La unitat familiar son beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania

10 Punts: Discapacitat igual o superior del 33% de l’alumne o progenitors o germans.

CRITERI COMPLEMENTARI

15 Puntsfamília nombrosa  o  monoparental

*INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL Només per a les famílies que no disposin dels mitjans per a dur a terme el procés telemàtic.

Caldrà demanar cita prèvia per fer la preinscripció a l’escola trucant al telèfon: 932652222 (de 9 a 13h i de 16 a 19h) o escrivint un correu electrònic a: preinscripcio@escolacarlit.cat

Només podrà fer la preinscripció una persona i que NO formi part de cap grup de risc o que presenti símptomes del Covid-19 o que estigui en període de confinament. En aquest cas, es pot autoritzar per escrit a una altra persona (que no sigui cap dels dos tutors legals de l’alumne/a) a portar la sol·licitud i la documentació.

– Cal portar mascareta i guants

– Cal portar bolígraf propi

– S’ha de portar tota la documentació i la sol·licitud emplenada des de casa.

DESCARREGAR SOL·LICITUD

MATRÍCULA del 13 al 17 de juliol
ALTRES DATES IMPORTANTS  – PUBLICACIÓ DE LLISTES AMB BAREM PROVISIONAL: 29 de maig

– RECLAMACIONS: del 2 al 5 de juny