6ª CAMINADA FAMILIAR SOLIDÀRIA[VIRTUAL]PER LA COVID-10 AMB LA MARATÓ TV3

FEM KILOMETRES CONTRA LA COVID-19

Us convidem a participar en la 6a Caminada Familiar Solidària per la Covid-19 Amb la Marató de TV3, en un any atípic, on estem aprenent a veure la vida d’una manera diferent.
Com no volem aturar-nos, i encara no podem caminar junts, sí que ho farem de manera individual i el resultat serà la suma dels Kilòmetres contra la Pandèmia.
La solidaritat, i el compromís ens uneix per poder obtenir resultats per poder estudiar un virus completament desconegut.
Més que mai, el motor per seguir lluitant no es pot aturar!
Fes la teva aportació i participa des d’allà on siguis. pots caminar sol o en família.
Si ho fem junts, és possible!
COM FER-HO
1. Envia el teu Donatiu (mínim 5 € adult) al compte de l’AMPA per Transferència ES33 0081 0122 2200 0112 2515, PayPal al mail ampa@escolacancoll.cat o Efectiu a Oficines els dimecres, Indicant el teu nom.
2. Envia el comprovant de pagament al mail de l’AMPA ampa@escolacancoll.cat indicant el nombre d’adults i infants que hi participen i et retornarem el mail amb els dorsals.
3. Fes el recorregut escollit abans del 20 de desembre i puja una fotografia a les xarxes amb el Hastag #ampacancollperlamarato2020 ensenyant el dorsal i indicant els Kilòmetres que has fet. Si ho prefereixes, envia la foto al mail de l’AMPA i ja la penjarem nosaltres.
4. Sorteig d’una panera de productes saludables amb el teu número de dorsal l’últim dia.

Dorsal per la Cursa Solidaria