Sant Jordi

Benvolguts/des,
Us adjuntem els cartells informatius de les activitats de la diada de Sant Jordi al centre.

Recordar-vos que l’entrada de la tarda serà normal, però a les 16h caldrà recollir a tot l’alumnat a la plaça, on haurem fet els balls. L’alumnat que fa extraescolars serà… Llegeix més»

Val escolar curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que de cara al proper curs 2024-2025, el Govern ha donat llum verda a la segona edició del val escolar per a la compra de material escolar, que serà de 60 euros per a tots els alumnes de primària i secundària.… Llegeix més»

Proves d’avaluació

Durant aquesta setmana (15-19 d’abril), s’han realitzat diferents proves d’avaluació per indicació del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu.
– 4t de primària. Proves internes de diagnòstic.
– 5è de primària. Proves internes d’entrenament de competències bàsiques.
– 6è de primària. Proves externes de competències bàsiques.
– 2n d’ESO.… Llegeix més»

Trobada infantil de Capoeira

L’AFA de l’IE Barnola, organitza el dissabte 27 d’abril a les 16h al Pavelló Municipal d’Avinyó, la 1a trobada infantil de Capoeira.
A continuació, el cartell informatiu:

Samarretes i dessuadores

Benvolgudes famílies,
Ja ens han arribat les samarretes i dessuadores que alguns de vosaltres vau demanar. Tindreu dos dies per venir-les a recollir. Aquest divendres dia 12 a les 16 h al porxo i el dimarts 23 d’abril a la plaça del poble de 9-17 h. Trobareu l’alumnat… Llegeix més»

Roses de Sant Jordi

Benvolgudes famílies,

Es va apropant la data de Sant Jordi i, com ja va sent costum, l’alumnat de 4rt d’ESO ha organitzat la venda de roses i llibres durant el dimarts 23 d’abril. Aquesta és una nova iniciativa per tal de recaptar diners pel viatge de… Llegeix més»

Cavalls a Avinyó – camí ramader

Us informem que aquest cap de setmana Avinyó rebrà la 4a etapa de la travessa que l’associació de Marxes a Cavall de Catalunya fa recorrent tot el Camí Ramader de Marina. Tenint en compte que des del centre estem portant a terme el projecte transversal… Llegeix més»

Sortida de primavera

El darrer dia, divendres 22 de març, abans de les vacances de Setmana Santa, finalitzem amb una jornada esportiva per a l’alumnat de l’ESO, i la tradicional sortida de primavera dels grups d’infantil i primària, enguany a Santa Eugènia de Relat.
Ens retrobem el dimarts, 2… Llegeix més»

Colònies

El Camí ramader de Marina. De la Cerdanya al Penedès és un projecte impulsat per l’IE Barnola d’Avinyó, per recuperar l’antiga ruta transhumant entre la Cerdanya i el Penedès.
Cada grup-classe, des dels 3 anys d’educació infantil i fins a 4t d’ESO realitza una sortida /… Llegeix més»

Programa fruita

Un any més, continuem amb el programa de consum de fruita i hortalisses a les escoles de la Unió Europea. Dimarts 19 de març i durant la setmana, l’alumnat ha pogut degustar la següent fruita de temporada per complementar el seu esmorzar

TARONJA – POMA –… Llegeix més»

Xerrada per a famílies i docents

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 21 de març a les 18.00 (aula d’ESO) gaudirem de la presència de la pedagoga Anna Ramis per a dur terme la xerrada: “Com estalviar conflictes i maldecaps amb les pantalles dels fills/es”.

Esperem sigui del vostre interès.

Atentament,

AFA IE BARNOLA

Participació Sambori 2024

L’alumnat de 4t i 5è, participa en el Sambori, un projecte basat a incentivar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana com a… Llegeix més»

Taller de xarxes socials

Al taller de Xarxes Socials, l’alumnat de 2n i 3r d’ESO està duent a terme una campanya de sensibilització sobre el bon ús dels dispositius mòbils.
Aquesta campanya pretén exposar les conseqüències del mal ús dels dispositius mòbils i de les xarxes socials.
Per a dur a… Llegeix més»