25N – Lipdub Baldomer!

El dia 25 de november es va celebrar el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones. Des de l’IEBS vam elaborar un lipdub amb la participació de tota la comunitat educativa. Aquí el teniu!

Participació de l’AFA

Des del Centre Educatiu volem agrair a les famílies que han assumit la tasca de constituir l’ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIIES D’ALUMNES de l’IEBS i que des del segon trimestre d’aquest curs ha estat col·laborant en diferents activitats i iniciatives vinculades a les diferents comunitats del nostre… Llegeix més»

Dia de la Pau

Des del 1964 cada 30 de gener (data de l’aniversari de la mort de Gandhi) se celebra el dia escolar de la no-violència i la pau. Des de l’escola hem commemorat aquesta data amb diverses activitats internivell. Concretament, la comunitat de petits i grans han… Llegeix més»

Concert de Nadal

El passat dia 21 de desembre tot l’alumnat de l’IE Baldomer Solà van representar l’espectacle de Cap
d’Any al Teatre Blas Infante. Van poder saber de primerà mà el que és ser actors i actrius i actuar davant
d’un públic en un teatre de veritat.
Des de I3… Llegeix més»