Músics per la Pau

Músics per la Pau us exhorta a la mobilització davant l’alarmant situació dels refugiats que aconsegueixen arribar a les portes d’Europa. Bandejats per les institucions internacionals, abocats en la majoria dels casos a la proscripció, a la deportació o directament a la repatriació, veuen com només organitzacions no governamentals i voluntaris es fan càrrec de les seves necessitats més urgents. Entre aquestes organitzacions es troba “PROACTIVA OPEN ARMS”, la tasca de la qual va ser recentment reconeguda amb la concessió del guardó de “Català de l’Any” a un dels seus dirigents, l’Òscar Camps.

openarmsPROACTIVA OPEN ARMS fa tasques de salvament a les costes de l’illa de Lesbos on arriben al voltant de 20 embarcacions diàries. En total uns 1000 refugiats diaris. Cap altra entitat no es dedica a atendre aquestes persones, de manera que si ells deixen de fer-ho, la precarietat, la inseguretat i els riscos dels desembarcaments augmentaran exponencialment i el nombre de víctimes seguirà augmentant. No compten amb ajuts oficials, només els seus propis recursos i els donatius que individus o grups els facin arribar. Aquí hi entrem nosaltres, un any més ( i ja en són 8 ). Us proposem novament que ens ajudeu a ajudar. Volem que Proactiva Open Arms segueixin fent la seva tasca i necessiten recursos.

Podeu col·laborar:

Comprant entrades per al concert del 3 de juny

Fent un donatiu a fons perdut

Animant altres pares/mares i familiars a assistir

Aportant algun objecte per rifar-lo entre els assistents

Aquest any l’A.M.P.A. de l’escola també farà una aportació a la causa. Entre totes i tots farem que la nostra aportació sigui significativa a més de solidària.

Podeu comprar les vostres entrades (4 € ) o fer aportacions a secretaria.

El concert serà el divendres dia 3 de juny, a les 17’30h al pati de l’escola.

Aquest any també comptarem amb la participació de professorat i alumnat de l’Escola Municipal de Música de Premià de Mar. El mateix dia del concert farem entrega de la recaptació al sr. Òscar Camps, responsable de l’O.N.G.

ATURA’T,   ESCOLTA,   POSA’T EN MARXA!