Programa EMPRESA I ESCOLA

El passat  10 de maig els alumnes de 3r d’ ESO, dins del marc de la matèria d’emprenedoria, van participar en una sessió-xerrada d’un programa anomenat “Escola i Empresa”  que està  promocionat per FemCAT, fundació formada per empresaris i directius catalans que volen contribuir de forma desinteressada al progrés de Catalunya a través d’iniciatives concretes.

foto2 escola empresaA través de la vivència personal de l’empresari  que ens va visitar, el Sr David Marín (Conseller Delegat d’ Inaccés Geotècnica  Vertical), ens va visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva real i actualitzada.

Volem agrair des d’aquest mitjà la col·laboració desinteressada de FemCat i del Sr David Marín per transmetre amb una metodologia activa la necessitat de l’empresa en la societat.

Per cert, quantes empreses calen per fer arribar una mandarina del camp al consumidor?

Quatre, cinc, sis empreses….Doncs, segons el ponent, probablement  calen unes 4.000 empreses: tractor, fertilitzants, caixes de plàstic, ordinadors, bosses, llavors, transport, frigorífics

1 comentari

1. David Marín

Va ser un plaer compartir amb els alumnes de tercer d’ESO aquesta xerrada sobre empreses i empresaris. Els alumnes varen estar molt actius i participatius durant tota la sessió. Salutacions a tots.