X Festa de l’esport Pare Tous

La setmana passada vam celebrar a l’escola la Festa de l’esport, en la seva Xa edició. Vam gaudir moltíssim i vam fer pràctica esportiva en la seva vessant no competitiva, valor que ens agrada consolidar. Les activitats que vam dur a terme dijous i divendres no haurien estat possibles sense la col·laboració de l’Ajuntament de Premià de Mar, la seva policia local, el pavelló municipal, els alumnes de 3r i 4t d’ESO, ex alumnes  de la nostra escola, els pares i mares que ens van donar un cop de mà i l’empresa Tri-Kids. Tots ells, amb diverses aportacions logístiques i organitzatives, van facilitar que la nostra festa fos un èxit rotund. Una experiència que tots vam gaudir i que ja esperem amb il·lusió la propera edició.

1. Cristina

Una festa molt i molt maca!! FELICITATS… i un recull d’imatges i videos genials