Internet segura de tu a tu

Dues agents del cos de Mossos d’Esquadra han impartit una formació a tres alumnes del grup de 3r d’ESO de la nostra escola, en Lluc, la Valentina i en Biel. El títol de la formació, Internet segura de tu a tu, ja mostra la intenció del programa: que alguns alumnes “grans” de l’escola siguin enllaços i referents amb alumnes més petits sobre alguns perills o problemes que han de conèixer sobre l’ús d’internet. Com poden protegir la seva reputació digital? Com han d’actuar si algú a qui no coneixen els demana amistat? Què han de fer si reben algun missatge que els incomoda o assetja d’alguna manera? Aquestes i altres qüestions les parlaran en sessions grupals, mostraran vídeos que els ajudin a exemplificar possibles actituds de risc i estaran al seu abast sempre que tinguin algun dubte. Confiem plenament en l’èxit d’aquesta iniciativa.